طراحی هایپر مارکت طراحی سوپرمارکت طراحی هایپر مارکت مدرن | elitarchgroup

در جامعه امرزی فروشگاه های موادغذایی و هایپرمارکت ها جایگاه ویژه ای دارند. کمبود وقت و سرعت بالای زندگی شهری سبب شده تا روزانه افراد زیادی مواد غذایی خود را از هایپرمارکت ها تهیه کنند، به همین منظور طراحی فروشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فروش اجناس متنوع و سیرکولاسییون پیچیده این فضاها باعث می شود تا طراحان با چالش مواجه شوند. در عین حال باید توجه داشت که اجناس باید در پس زمینه ای ساده به نمایش دربیایند تا مراجعین به راحتی بتوانند آن ها را تشخیص بدهند و از بین آن ها انتخاب بکنند.

استفاده از تجهیزات فروشگاهی در طراحی هایپرمارکت

به عنوان مثال انواع یخچال و فریزرهای فروشگاهی به ویژه یخچال های هایپرمارکتی ویژه ای که بصورت بدون درب و با استفاده از فناوری پرده هوا ساخته شده اند، جهت ایجاد این دسترسی و افزایش رضایت مشتری از خرید خود بسیار آلاچیق مأثر بوده اند. برای مشاوره درباره طراحی هایپر مارکت و اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش دی در تماس باشید. هایپر مارکت، فروشگاهی است که توانایی برآورده کردن احتیاجات مشتریان خود را در یک بار مراجعه دارد. بنابراین پلان هایپر مارکت باید طوری طراحی شود که بتواند جوابگوی نیازهای مشتریان باشد.

  • تقویت این فضاها با چند جزئیات کلیدی می‌تواند استرسی را که برخی از خریداران احساس می‌کنند، به حداقل برساند.
  • برخی هایپرمارکت ها به دلیل نوع ساختمان، بصورت دو یا چندطبقه هستند که در طبقات مختلف گروه های مختلف کالایی عرضه می شود.
  • رگال‌های چرخشی از دیگر تجهیزات فروشگاهی است که علاوه بر دسترسی راحت مشتریان، تعداد قابل توجهی از کالا را می‌توان روی آن آویزان کرد.
  • علاوه بر این موضوع، آگاهی از روش‌های انتخاب تجهیزات با دوام به علت برخود روزمره مشتریان با آنها و به دنبال این موضوع، حفظ ظاهر مرتب و منظم تجهیزات، اهمیت ویژه‌ای در جلب توجه و حفظ مشتری دارد.
  • به همین جهت نیاز است تا سازمان مجهز به بخش خدمات مشتریان جهت دریافت و ثبت گزارشات و شکایات باشد.
  • بخشی از فعالیت گروه دینا تامین طیف وسیعی از لوازم فروشگاهی وتجهیزات فروشگاهی، با کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد است که تمام اقسام فروشگاه های خرده فروشی از سوپرمارکت تا هایپرمارکت را در بر می گیرد.
مواردی مانند گارانتی و وارانتی نیز از مفاهیم به روزی هستند که در قالب خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می شود. این شیوه جدیدی از طراحی هایپرمارکت است که هر فرد و کسب و کار باید آن را اتخاذ کند تا بتوانیم به نجات کره زمین کمک کنیم. هایپرمارکت‌ها هنگام انجام پروژه‌های مناسب یا نوسازی می‌توانند یک قدم فراتر بروند و از اصول طراحی هایپر مارکت و سازگار با محیط زیست استفاده کنند. امروزه رقابت زیادی در بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکت‌ها وجود دارد.

ما بـرای هر یک از مشتریانمان، چهارچوب اجرایی و استراتژی مشخصی را تنظیم کرده و از مرحله ی برنامه ریزی تا طراحی و اجرا، در مسیر تعیین شده به سمتِ تحقق انتظارات و توسعه ی مستمر آنها حرکت میکنیم. از لحاظ طراحی و زیبایی قفسه های هایپرمارکتی نسبت به قفسه های سوپرمارکتی بیشتر است. به بررسی بهترین دیزاین هایپر مارکت می پردازیم و شما را با تجهیزات هایپر مارکت ، بیشتر آشنا می کنیم. فارغ از بخش طراحی که نقطه قوت و وجه تمایز این گروه نسبت به سایر گروهها و شرکتهاست، تجهیزات و ملزومات ارائه شده توسط این مجموعه از لحاظ کیفیت و قیمت برترین جایگاه را در بازار ایران دارا هستند.

محصولات صدراستون

طراحی هایپر مارکت طراحی سوپرمارکت طراحی هایپر مارکت مدرن | elitarchgroup