14 دسامبر 2024
4 دقیقه تماشا کنید
یک موضوع به هشدارهای ایمیل اضافه کنید
هنگامی که مقالات جدید در سایت منتشر می شوند، ایمیل دریافت کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را برای دریافت ایمیل هنگام انتشار مقالات جدید وارد کنید .
<،on type="،on" cl،="btn btn-primary" data-loading-text="Loading <i cl،=" fa="" fa-spinner="" fa-spin="">“data-action=”subscribe”>اشتراک
،on>
<،on data-dismiss="modal" cl،="btn btn-primary btn-lg btn-block">بازگشت به هلیو،on>
در چشم انداز این ویدیو هلیو، سینتیا ماتوسیان، MD، FACS، و دیوید ایوانز، دکترا، MBA، درباره کلیدهای طراحی مجدد وب سایت آموزشی موثر بحث کنید.
ایوانز به چشم پزشکان توصیه کرد که سایت را روی چیزی که واقعا برای بیماران مهم است متمرکز کنند: بینایی بهتر.
او گفت: «پیام شماره یک وب سایت شما این است که مشکل جوان به نظر رسیدن، جوان بودن را حل کند.» و این چیزها مهم هستند، اما واقعاً آن چیزی نیستند که مردم بخواهند از قبل بدانند.”
منابع / افشاگری ها
فرو می ریزد
مصاحبه های هلیو
افشاگری ها: ایوانز گزارش داد که او بنیانگذار گروه رسانه ای Ceatus است. ماتوسیان هیچ افشای مالی مرتبطی را گزارش نکرد.
یک موضوع به هشدارهای ایمیل اضافه کنید
هنگامی که مقالات جدید در سایت منتشر می شوند، ایمیل دریافت کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را برای دریافت ایمیل هنگام انتشار مقالات جدید وارد کنید .
<،on type="،on" cl،="btn btn-primary" data-loading-text="Loading <i cl،=" fa="" fa-spinner="" fa-spin="">“data-action=”subscribe”>اشتراک
،on>
<،on data-dismiss="modal" cl،="btn btn-primary btn-lg btn-block">بازگشت به هلیو،on>
منبع: https://www.healio.com/news/ophthalmology/20241213/video-emphasize-better-patient-vision-when-redesigning-ophthalmic-practice-website