تلاش های جمهوری خواهان برای محدود ، مالیات بر بیمارستان ها ، برنامه های بهداشتی و سایر ارائه دهندگان خدمات که ایالت ها برای کمک به تأمین اعتبار برنامه های Medicaid خود از آنها استفاده می کنند ، می توانند از ده ها میلیارد دلار محروم شوند. این مرحله ممکن است مراقبت های بهداشتی از برخی از فقیرترین و آسیب پذیرترین افراد کشور را کاهش دهد ، به تحلیلگران ، واعظان بیماران و رهبران سیاسی دموکراتیک هشدار دهد.
هیچ کشوری وجود ندارد که بیشتر از کالیفرنیا به نام Medi-Cal از دست بدهد و نزدیک به 15 میلیون نفر با درآمد کم و ناتو، را در بر بگیرد. این دو برابر نیویورک و سه برابر تعداد تگزاس است.
یک پایگاه پیشنهادی از مراکز خدمات Medicare & Medicaid ، که علاوه بر لایحه مجلس سنا ، شدیدترین سنا ، در پیش نویس قانون تسویه حساب مجلس نمایندگان جمهوریخواه نیز تکرار شده است تا به طور قابل توجهی دلارهای فدرال را که بسیاری از ایالت ها در تطبیق بودجه از آنچه که به ،وان مالیات تأمین کننده شناخته می شود ، جذب کنند. اگرچه مبلغی که کشورها می توانند از دست بدهند مشخص نیست ، اما درآمدهای تصرف آنها زیاد است. به ،وان مثال ، کالیفرنیا در این سال مالی مالیات خود در برنامه های مراقبت های مدیریت شده و حدود 5.9 میلیارد دلار در سال گذشته بیمارستان ها 8.8 میلیارد دلار ،ن زده است.
دموکرات های کالیفرنیا در حال حاضر با ،ری 12 میلیارد دلار روبرو هستند و برای گسترش برخی سیاست های مهم مراقبت های بهداشتی ، از جمله پوشش کامل Medi-Cal از مهاجران بدون وضعیت قانونی دائمی ، در معرض آتش سوزی سیاسی قرار گرفته اند. از دست دادن درآمد مالیاتی ارائه دهنده می تواند میلیاردها دلار به ،ری فعلی اضافه کند و قانونگذاران در ایالت را وادار به تخفیف های غیرقانونی بیشتر Medi-Cal می کنند.
،ین نیو زروم ، یک دموکراتیک ، فرماندار ایالتی ، در بی،ه ای با اشاره به جنبش رئیس جمهور دونالد ترامپ گفت: “دوباره آمریکا را بزرگ کنید.”
این پیشنهادات همچنین تهدیدی برای پیشنهاد 35 ، رأی دهندگان کالیفرنیا در نوامبر گذشته با ابتکار رای گیری موافقت ،د تا مالیات سازمان های مراقبت شده مدیریت شده یا MCO را ایجاد کنند و برخی از درآمدهای آنها را برای افزایش حقوق پزشکان و سایر ارائه دهندگان خدمات که با بیماران میانه کال رفتار می کنند ، اختصاص دهند.
همه ایالت ها به جز آ،کا حداقل یک مالیات ارائه دهنده در برنامه های مراقبت های مدیریت شده ، بیمارستان ها ، خانه های مراقبت از سالمندان ، حمل و نقل اضطراری زمین یا سایر انواع مراقبت های بهداشتی دارند. ،ت فدرال سالانه میلیاردها دلار برای تطبیق این مالیات ها ،ج می کند ، که به طور کلی منجر به پول بیشتری برای ارائه دهندگان خدمات می شود ، که به آنها کمک می کند تا نرخ کمک های پزشکی پایین را متعادل کنند ، در حالی که به ایالت ها اجازه می دهد در برابر انقباض اقتصادی و محدودیت های بودجه محافظت کنند.
نیویورک ، ماساچوست و میشیگان نیز در بین ایالت هایی قرار خواهند گرفت که جمهوریخواهان برای گسترش مالیات ارائه دهنده مالیات با اتومبیل برخورد ،د و این به ایالت ها اجازه می دهد تا سهم خود را از هزینه های مربوطه برای افزایش صندوق های پزشکی فدرال افزایش دهند.
در بی،ه ای در تاریخ 12 ماه مه ، حکم پیشنهادی وی اعلام کرد که CMS “حفره” را “پولشویی” توصیف کرده است و گفت که کالیفرنیا با درآمد مالیاتی MCO بیش از 1.6 میلیون “مهاجر غیرقانونی” را تأمین کرده است. CMS گفت که پیشنهاد آن بیش از 30 میلیارد دلار در طی یک دوره پنج ساله صرفه جویی می کند.
“این پایه پیشنهادی بازی پوسته را متوقف می کند و تضمین می کند که دلارهای فدرال Medicaid تا حدی می روند – هزینه های مراقبت های بهداشتی را برای آمریکایی های ضعیف که به این برنامه وابسته هستند ، پرداخت می کند ، و اتصال سوراخ های بودجه ،ت یا مزایای تأمین مالی به افراد غیرقانونی را نمی دهد.”
Medicaid اجازه می دهد تا افراد غیرقانونی را که از نظر قانونی حضور داشتند و حداقل 5 سال در کشور بودند ، پوشش دهد. کالیفرنیا از بودجه برای ایالت استفاده می کند تا تقریباً تمام پوشش های Medi-Cal را برای مهاجران که از نظر قانونی در کشور نیستند ، بپردازد.
CMS گفت که کالیفرنیا ، نیویورک ، میشیگان و ماساچوست بیش از 95 ٪ از “ضرر مالیات دهندگان فدرال” را از شکاف مالیات تأمین کننده تشکیل می دهند. اما تقریباً هر ایالت به ویژه تحت مقررات ذکر شده در لایحه آشتی ، که از پیشنهاد CMS محدودتر هستند ، تأثیر می گذارد.
هیچ چیز از آن معامله نیست. پیشنهاد CMS ، که در تاریخ 15 مه منتشر شد ، تصویب نشده است ، در حالی که لوایح مجلس نمایندگان و سنا باید در یک مورد مذاکره شود و توسط هر دو اتاق کنگره تصویب شود. اما محدودیت هایی که در نظر گرفته می شود طول، مدت خواهد بود.
گزارشی که توسط و، بهداشت و خدمات بشردوستانه در میشیگان صادر شده است ، که توسط فرماندار ،ت دموکرات گرچن ویتام درخواست شده است ، نشان داد که درآمد حاصل از مالیات بیمارستان در ایالت ممکن است “منابع را در بیمارستان ها ، به ویژه در تأسیسات شبکه روستایی و ایمنی ، و افزایش خطر تخفیف خدمات یا بسته شدن ، بی ثبات کند.” وی گفت که از دست دادن درآمد حاصل از مالیات MCO در ایالت “احتمالاً به تخفیف های قابل توجهی ، افزایش مالیات یا تخفیف در پوشش و دسترسی به مراقبت نیاز دارد.”
CMS از پاسخ دادن به سؤالات مربوط به پایگاه پیشنهادی خود خودداری کرد.
قانون آشتی جمهوری خواهان همچنین جمهوری خواهان را ممنوع می کند ، اگرچه این یک پیشنهاد CMS نیست ، مالیات جدید یا افزایش در آن لیست. نسخه سنا که در تاریخ 16 ژوئن صادر شده است ، به تدریج میزان مجاز بسیاری از مالیات های ارائه دهنده را کاهش می دهد.
انجمن بیمارستان آمریكا ، كه نمایانگر نزدیک به 5000 بیمارستان و سیستم های بهداشتی در سطح كشور است ، گفت كه موقوفات پیشنهادی مالیات های جدید یا در حال افزایش برای تأمین كنندگان ممكن است كشورها را وادار كند كه “تخفیف های قابل توجهی در Medicaid برای دستیابی به تعادل بین بودجه های خود ، از بین بردن واجد شرایط بودن ، از بین بردن مزایا یا كاهش مزایا و كاهش نرخ پرداخت كم برای ارائه دهندگان خدمات داشته باشند.”
از آنجا که مالیات ارائه دهنده دلارهای ی،ان فدرال را به خود جلب می کند ، واشنگتن در مورد نحوه اجرای آن نظر دارد. جمهوریخواهان ، که ،ت فدرال را اداره می کنند ، به دنبال این هستند که خیلی کمتر از این دلار هزینه کنند.
در کالیفرنیا ، شرکت های بیمه ای که مالیات MCO را پرداخت می کنند ، ثبت نام Medi-Cal را جبران می کنند. این امر به روشن شدن دلیل نرخ بالای مالیات Medi-Cal ، به شدت از ثبت نام تجاری کمک می کند. بیش از 99 ٪ صندوق های مالیاتی که توسط شرکت های بیمه پرداخت می شود از کار خود در زمینه Medi-Cal ناشی می شود ، این بدان م،ی است که بیشتر شرکت های بیمه در ایالت تقریباً متعلق به تمام مالیات های پرداخت شده هستند.
این عدم تعادل ، که CMS به ،وان یک آسیب پذیری توصیف می کند ، یکی از اصلی ترین مواردی است که جمهوریخواهان سعی در تغییر دارند. اگر پایگاه CMS یا مقررات مربوطه در لایحه تسویه حساب مجلس نمایندگان تصویب شود ، ایالت ها موظفند ارائه دهندگان خدمات را به برابری بر مشاغل تجاری و تجاری تحمیل کنند تا دلارهای فدرال را پس بگیرند.
کالیفرنیا احتمالاً قادر به افزایش قیمت های تجاری به سطح قیمت متوسط نخواهد بود ، زیرا قانون ایالتی توانایی مقامات قانونگذاری را در این کار محدود می کند. تنها راه برای رعایت پایه ، کاهش نرخ مالیات Medi-Cal است که باعث کاهش شدید درآمد می شود.
CMS کالیفرنیا و سایر ایالت ها سالهاست که از جمله ،ت بایدن هشدار داده اند که در حال مطالعه تغییرات اساسی در مورد MCO و سایر مالیات های ارائه دهنده است. این هشدارها برآورده نشد. اما همانطور که برخی از ناظران می گویند ، این خطرات ممکن است این بار بیشتر باشد ، زیرا تلاش های انجام شده برای کاهش مالیات ارائه دهندگان خدمات در هر یک از صورتحساب جمهوریخواهان در آشتی و در هم تنیده با یک استراتژی گسترده تر جمهوری خواه – و مجموعه ای از پیشنهادات – برای کاهش هزینه های پزشکی توسط 800 میلیارد دلار یا بیشتر گنجانده شده است.
ادوین پارک ، استاد تحقیقاتی در کالج مک کورت برای سیاست های عمومی در دانشگاه جورج تاون گفت: “همه این پیشنهادات در همان جهت حرکت می کنند: تعداد کمتری از افراد ثبت نام شده و کمتر برنامه های سخاوتمندانه م،کاید را با گذشت زمان انجام می دهند.”
براساس برآوردهای ژانویه ، مالیات MCO در کالیفرنیا طی دو سال مالی آینده 13.9 میلیارد دلار تأثیر می گذارد. طبق اعلام و، خدمات مراقبت های بهداشتی ، که Medi-Cal را اداره می کند ، انتظار می رود مالیات بیمارستان در ایالت امسال حدود 9 میلیارد دلار در سال گذشته به همراه داشته باشد.
کیلا کیتسون ، سیاستمدار ارشد مرکز سیاست کالیفرنیا ، گفت که از دست دادن بخش بزرگی از این درآمدها در صدر سایر ظرافت ها در پیش نویس قانون آشتی در مجلس نمایندگان.
و نه تنها کالیفرنیا که احساس درد خواهد کرد.
پارک گفت: “همه ایالت ها از این طریق صدمه خواهند دید.”
این مقاله توسط تولید شده است اخبار بهداشت KFF، که منتشر شده است کالیفرنیا Healthyin، سرویس تحریریه مستقل برای شرکت مراقبت های بهداشتی کالیفرنیابشر
KFF Health News یک اتاق خبری ملی است که مطبوعات عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در منبع مستقل از تحقیقات سیاست های بهداشتی ، نظرسنجی و رو،مه نگاری است. درباره KFF بیشتر بد،د.
از محتوای ما استفاده کنید
این داستان را می توان به صورت رایگان (جزئیات) منتشر کرد.
منبع: https://kffhealthnews.org/news/article/mco-medicaid-provider-taxes-mat،g-funds-threatened-cms-،use-california/